27.7.2010

Sinne tänne,


ollaan tänään juostu likan kanssa.
Tai ei me olla juostu, mentiin avolla.

Minulla on ollut vuosia kesäauto,
joku vinksahtuma,
vuodelta 1986,
aivan täydellinen
lelulaatikko.
Ajan sillä vain kesällä,
ajan sillä vain katto alhaalla.

Sillä hurisuteltiin tänään, tyttojen kesken.
"kikakika, avoauto kivaa! "




Postista paketti,
juoksin Henkalla jos olisi sydänpolvileggareita,
haettiin Keltaisesta ketusta ystäväin tilaukset.

Olen pakannut, me lähdetään tytön kanssa takaisin Savonlinnaan,
olen pakannut, ystävälleni lähtee kassillinen tytön pieniä vaatteita,
olen pakannut myös tuulettimen tälle kierrokselle mukaan.



VrumVrum, Savonlinna kutsuu!
Hauskaa loppuviikkoa!

9 kommenttia:

  1. Wau mikä kesäauto, kyllä kelpaa hurjastella :)

    VastaaPoista
  2. Hih,meilläkin on kesäauto:)
    Avomalli,vm -69,ilman kattoa ja OVIA!
    Näillä helteillä sillä on kiva ajaa,mitä nyt bensanhaju vähän tarttuu vaatteisiin/hiuksiin:(
    Niin tai siis minä en aja,mutta istun kyydissä:)On siinä oma juttunsa...vähän niinkuin moottoripyöräilyssä?
    PS.Wheatin setti oli ihan ylisuloinen:)

    VastaaPoista
  3. Ihanat varvassandaalit sekä DKNY leggarit, ja makee kesäauto! ♥

    VastaaPoista
  4. Tervetuloa, Savonlinna näyttäytyi ainakin meille aurinkoisena ja kotoisena, kun eilen piiiiitkän tauon jälkeen tänne tulimme :D

    VastaaPoista
  5. Mikä kesäauto - WOW!!! Onnistuit todellakin yllättämään:)!!!!

    Mukavaa Savonlinnaa!!!!!

    VastaaPoista
  6. Ihana kesäauto. Avoautolla tuleekin huristella katto auki. Nyt iski kaipaus...meillä oli vielä joitain vuosia sitten myös avo.

    VastaaPoista
  7. Mukavia vilpoisia ajeluhetkiä, olen lueskellut blogiasi ja joka kerta tuo lasinsirukuva säväyttää, siinä on jotain niin hienoa...muutenkin hyvä, kiva ja rento blogi

    VastaaPoista
  8. Moi kaikki,

    tosi kiva huomata kommentteja uusiltakin lukijoilta. Välillä sellainen olo ettei täällä ihmisiä käy mutta ehkä sittenkin olen vielä jossain blogistanian kartalla :D

    Savonlinnassa rokkasi, onpahan sekin nyt koettu ;)

    Ja Tanja, kiva että vanha ja tylsä kotiäiti osaa vielä yllättää!

    VastaaPoista
  9. Hei vaan hei!

    Olen aivan ihastunut valokuviisi ja käyn täällä hyvinkin usein kurkkimassa (yritän tässä itse opetella kuvamaan ja tietämättäsi toimit ikään kuin opettajanani, hih!).

    Törmäsin sitten kesäautoosi, minulla on aivan samanlainen, valkoisena jopa! Kuinka hauskaa! En pysty luopumaan vaikka pari vuotta sitten ostin uuden auton kun perheen perustaminen oli unelmana.

    Ihanaa kesän jatkoa teille ja tavataan blogimaailmassa, ja vilkutetaan jos autoilla törmätään! :D

    Halein,
    Annica

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥