18.11.2009

Tuhat ja sata tikkiä.



Hurrur...
Ollaan äidin kanssa taas ommeltu. Hän on varmasti taitavampi kuin minä, joten minä sanon mitä tehdään ja hän painaa poljinta... ei tosin aina, aina en pääse luistamaan :D Pidemmän aikaa on harmittanut kun kaikki neulontavälineet ovat epämääräisesti pussissa, sekaisin lankojen kanssa, mittoja, koukkuja ...3 parsin neulaa jo hävinnyt. Tuumasta toimeen, kaivoin kaikki kankaat mitä olen säästellyt johonkin kivaan ja löin ne yhteen erittäin tarpeelliseen kokonaisuuteen. Puikkopussi, siitä tuli juuri sellainen kuin ajattelin. Tilaa on vielä uusillekin puikoille ja muulle sellaiselle, tarkoituksella. Muutakin on huristeltu, niistä myöhemmin.











 


 




Ps.
Koska valoa ei ole.
Sataa vain.
On kuvien laatu hieman...
...synkkä.
Pahoittelen.

13 kommenttia:

  1. Hitsit, mä ajattelin että teidän poika on ryhtynyt riehumaan, kun otsikon luin =)

    Meillä puikot ovat turvassa kirjahyllyn päällä, mutta todistettavasti lapset osaavat tiensä sinnekin.

    Innolla odottelen mitä ompeluksia sulla on!

    Ps. En kommentoinut ihanaa villamekkoa aiemmin - ihan huono omatunto jäi, mutta se on kyllä niin ihana! Meillä ei ikinä voisi käyttää valkoista, mutta näyttää kyllä hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Minäkin tarviin tuommoisen!

    Nimim. puikot sikin sokin siellä täällä...

    VastaaPoista
  3. Niin kaunis, ihanat värit! Just mun mieleen. =)

    VastaaPoista
  4. Minä ompelin kerran ompelijaäidilleni puikkopussin joululahjaksi. On äidillä edelleen käytössä :) Äiti siis paljon taitavampi kuin minä vaikka ei toimikaan enää ompelijan ammatissa.
    Kurkistaako alemmassa kuvassa tilkkupeitto?

    VastaaPoista
  5. Puikkopussivillityyyys! :)
    Hauskan tyttömäinen!

    VastaaPoista
  6. Tosi hieno! Mullekin kelpais, puikot yms. on kirjahyllyssä levällään...

    VastaaPoista
  7. Hieno tämäkin - vaikka eihän sulta voi muuta odottaakkaan!

    VastaaPoista

Ihan mahtavaa jos ehdit jättää kommentin,
ilahdun ihan jokaisesta!
Kiitos kun kävit ♥